Thursday, January 12, 2012

New Year: New Post..

Assalamualaikum.. hehe., walaupun new year dh lame lepas, tp dek kerana busy, aku x sempat nk update post yang ni,, lame betul aku tak update blog ni,. Ni first post for 2012.. ape yang korang dh wat sepanjang 2012 ni? aku, still student, single,, insyaAllah lepas bulan jan ni, akan tamat lah aku pyer degree in ISE..

For 2012, pe azam tahun baru korang? sbnrnyer, before ni aku tak penah ade azam tahun baru, tp tahun ni ade kelainan skit, aku ade wat list pe yang aku nak tuk tahun 2012..

Ni la list tahun 2012 aku:

1. Tamatkan study tahun ni jgk.. n kalo bleh ujung bulan ni,,
2. Kerja, ape2 kerja pn xpe, asal keje..
3. Trip pusing satu Malaysia,, alone :) from Perlis to Kelantan.. Sabah Sarawak nex year..
4. Pegi konsert SS4 Super Junior.. hehe.. :) kena simpan duit awal2 nk beli tiket..
5. Pakwe? Pasangan hidup..? yang ni dalam waiting list.. hehe..

*p/s: kat kampong jap, tension duk shah alam.. lepas anta report fyp, terus blek klate :)

1 comment:

NIZAM said...

hai.

yep! long time no see u in blog. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...