Tuesday, December 21, 2010

~main masak-masak~

urm,. pe aktiviti korang cuti ni..?
asah bakat tdo, main game, jalan-jalan makan angin, or jadi surirumah berwawasan..? :)
okeyh, tu lah sume keje yg aku wt cuti ni,. lagi 2 minggu dh nk buka semester baru.. berat hati nk buka sem ni.. mau cuti selama nyer.. hihi..

okeyh, aku nk cite pasal masak. korang sume terer masak tak..? x kira la laki ke pompuan, at least korang msti tau gak cane nk masak air or megi kan.. aku plak dlm kategori sederhana bab-bab masak ni,, asal org yg makan makanan yg aku masak x mati sb keracunan makanan pn kire okay la tu.. :D

tuk kaum hawa, skill memasak ni penting tuk future.. ehem ehem,. bukan tuk suami je lah, tuk diri sendiri jugak.. so, time cuti gni la mase tuk mengasah bakat memasak korang,. ade 2 minggu b4 buka sem ni, praktis la byk2 ek.. aku skang ni pn main masak-masak tiap hari sb jawatan ku time cuti ni sbgai bibik yg x bertauliah.. :P

okeyh, video ni dari Super Junior H - Cooking Cooking.. dlm mv ni, lirik die cite pasal girlfriend die yg cantik tp x pandai masak.. enjoy!



*p/s: nk blaja buat pizza la.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...